گیر ندید

اولین واکنش به دست دادن خاتمی با زنان در سایت بازتاب

 

"انتشار فیلم و تصاویری از دست دادن سیدمحمد خاتمی با چند زن، ابهاماتی را برای بسیاری از علاقه‌مندان وی به وجود آورده است.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، در این فیلم که گویا مربوط به سفر رئیس‌جمهور سابق به ایتالیاست و صادق خرازی و محمدجواد فریدزاده او را همراهی می‌کنند، حجت‌الاسلام خاتمی پس از مراسم سخنرانی، به ابراز احساسات و احوالپرسی برخی از حاضران پاسخ می‌گوید و در این میان، با چند تن از زنان نیز دست می‌دهد.
این در حالی است که بنا بر نظر قریب به اتفاق مراجع تقلید و مجتهدان، دست دادن با زن نامحرم، حرام است و در این میان، تنها آیت‌الله منتظری، آن هم با شرایطی، فتوا بر جواز چنین اقدامی داده است.
این گزارش می‌افزاید: انتشار این فیلم و چنین اقدامی از سوی این چهره روحانی با شگفتی علاقه‌مندان متشرع خاتمی که امام خمینی، او را فرزند باتقوای خود خوانده‌اند، روبه‌رو شده است.
به گفته این گروه، خاتمی باید پاسخ دهد که آیا فیلم مذکور دارای خدشه است، وی هنگام دست دادن با زنان حاضر در مسیر، متوجه جنسیت آنان نشده یا به حکم شاذ مورد اشاره عمل کرده است و یا موضوع چهارمی در میان بوده است؟"

 

سایت بازتاب در این موقعیت چه عملی را برای خاتمی پیشنهاد می کرد آیا او باید دستش را پس می کشید که به نظر من بی ادبانه ترین کار ممکنه بود و عملی جز این انتظار نمی رفت .

بازتاب بهتر است قسمت نظرات را باز بگذارد بعد از ۸000 بازدید کننده از این مطلبش هنوز نظری در آن دیده نمی شود.

و یا بجایش به اینجا مراجعه کنند و نظراتش را بخوانند.

 

 

مطلب تکمیلی: جوابیه دفتر محمد خاتمی و صادق خرازی به سایت بازتاب!

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://filmamoon.blogsky.com/

بی ادبانه ترین شکل برخورد با این قضیه پس کشیدن دست است که قبلن شاهد آن بوده ایم. خاتمی به عنوان متمدن ترین رییس جمهوری که ایران داشته است برخورد بسیار درستی کرده است در ضمن خاتمی در مقامی قرار دارد که برای کارهایش نیاز به ورق زدن رساله های مراجع تقلید ندارد و خود میتواند فتوا صادر کند. در ضمن گویا در همین کتب آمده است که دست دادن با زن مسلمان اشکال دارد و این زنان حتمن مسلمان نبوده اند کما اینکه بی حجاب هم هستند. نکنه آقایان اشکال میکنند که چرا حجاب هم ندارند. جل الخالق

حمید دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.h1350.blogfa.com

با حال بود ولی کار بدی کردی راست کلیک رو برداشتی

راست کلیک سر جاشه.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

درود بر سید محمد خاتمی که اسلام روز را برای تمامی دنیا به نشان گذاشته است اگر اسلامی که با یک دست دادن متزلزل شود بدانیم پس این اسلام واقعی نیست .
به فرمایش مولای موتقیان (( فرزند عصر خویش باشید )) و اسلام را طوری معنا کنیم که در أن مشکلات را در خود أن بر طرف شود .
خاتمی انسانی با أگاه و اندیشمند جهان اسلام است و سایت بازتاب بداند اگر امام خمینی باز الام زنده بود أقای خاتمی را فرزند با تقوا و حتی پاره تن خود می دانید چون ایشان مبلغ بسیار بزرگی در جهان اسلام .

دردود بر خمینی کبیر - سلام بر فرزند با تقوای ایشان خاتمی
تا هست ایران - نام خاتمی پاینده باد

م - مسیح سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

با سلام
به نظر شما اگر همه ۸۰۰۰ نفر نظر بدهند که این کار درست بوده این دلیلی برای درست بودن این کار می شود؟

خیر همیشه نظر اکثریت نشانه درست بودن یک عمل نیست و مقبولیت آن عمل را نشان می دهد و نشان می دهد که این عمل به یک امر عرفی تبدیل شده و به عمل عرفی نا هنجاری محسوب نمی شود.
در ضمن اگر نظر ۸۰۰۰ نفر هم مدنظر نباشد آن نظری که باید اجرا شود چیست؟
پس جای بحث بیشتری دارد.

محمد سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ http://mombaini2006.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی عالیه
مخصوصا خبر هایی که دربرای آقای خاتمی دادی
میشه لینک منو توی وبلاگت بزاری
به اسم ؛ سورس برنامه نویسی؛
http://mombaini2006.blogsky.com
خیلی ممنون میشم
موفق باشی

رضا سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

شما از جمله همان ادمهائی هستید که نگذتشتید خاتمی در ۸ سال یکبار نفس راحت بکشه ُ هر روز بحران و هر روز یک دردسر برای او بوجود اوردید . اگه واقعا منصف هستید عکس بوسیدن دست معلم اقای احمدی نژاد را هم در سایت نشان دهید .
نه اقا ! خاتمی با این مطالب کذب جایگاهش را در میان مردم از دست نمیدهد .
برید فکر یک شغل حلال کنید که اینکارها برای امثال شما اگر این روزها نون و اب شود اما خاتمی در دل مردم جای دارد .
واقعا برایتان متاسفم

بهتر بود شما مطالب را کامل تر می خواندید بعد نظر می دادید به هیچ وجه نظر من این نبود اگر مطالب دیگر وبلاگ را بخوانید بهتر متوجه می شوید.

علی رضا چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام

دوست عزیز وقتی داشتم سایت بازتاب می خوندم ادرس وبلاگ
شما رو زیر عکس دیدم ، واقعا نمیدونم هدفت از این کار چیه ولی بدون تو و امثال تو مثل یه پر کاه میمونین که با جهت باد به هر طرف کشیده میشین حالا هم این اتفاق برای تو افتاده ، ولی این کار نون و اب نمیشه برات البته شاید برایه تو باشه نمی خوام زباد حرف بزنم چون دوستان تو نظراتشون کاملا روشن و شفاف صحبت کردن. البه شاید داشتن وبلاگ و نوشتن این مطالب برای تو تفریح و سرگرمی باشه ولی بدون باهر چی و هر کی نمیشه تفریح کرد ، در اخر هم می خوام بگم که ما ایرانیا کلا مردم قدرشناسی نیستیم نمونه این قدرناشناسی هم زیاده یکیش هم همیمن اقای احمدی نژاد خودمون بالاخره یکی باید تکلیف این مملکت یکسره کنه ................
یا حق

بزارین یه سره تکلیف رو روشن کنیم
آیا این عمل صورت گرفته یا نه؟
اگر نه که هیچی من در گسترش و رواج یک دروغ کمک کردم... اگر دروغی در کار نیست چه چیزی را باید پنهان کرد شتر سواری دولا دولا (هر چند این عمل خاتمی مصداق شتر سواری نبود) که از دید من کار جالبی بود و می تونست ادامه خوبی داشته باشه ولی با تکذیبی که صورت گرفت این آقایون یک عمل مشمئز کننده انجام دادند و فیلم رو ساختگی اعلام کردند البته من در فیلم نقشی نداشتم و وقتی فیلم رو دیدم با آشنایی کمی که با فن تدوین دارم برایم باور اینکه مونتاژی صورت گرفته غیر قابل باور بود.
در هر صورت باز هم زیاد مهم نیست که اینقدر روش تاکید کنیم
ولی باید پاسدار شفافیت باشیم.

bahara یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ق.ظ

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

mojtabahojatoleslami@hotmail.com سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام، این پاسدارها اگر به فرزندهای خود پاسدارها رحم نمیکنند چطور میخواهند به مردم و فرزندهاشون رحم کنند. لطفا این کلیپ را تماشا کنید. هردو مجری حکم اعدام هستند و هر دو معتقدند حکم خدا را اجرا میکنند.


http://www.youtube.com/watch?v=3zvCBigONhg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد