so what

چند دقیقه پیش شعری از مولوی نوشتم  update کردم بعد از ,publishکردن خیلی بهم ریخت یک دفعه بی انگیزه شدم .یاد ویلیام گیبسون نویسنده معاصر و معروف امریکایی  افتادم که از وبلاگ‌نویسی خداحافظی کرده او گفته  از وبلاگ نویسی خسته شده و به این واقعیت پی برده که نوشتن روزانه اش و پرداختن به وبلاگ وی را از خلق آثار جدید محروم کرده و خلاقیتش را از بین برده است .هر چند من ویا شاید شما به طور حرفه‌ای وبلاگ نویسی نمی‌کنیم ولی به نظر من این کار همراه سود و زیان است.
در این مورد حتما نظر بدید تا سود و زیان این کار را با هم بشمریم.
نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ق.ظ http://nanaz.blogsky.com

نه اتفاقا من دقیقا برعکس فکر میکنم. از وقتی که این وبلوگ نویسی اومده من کلی استعدادام شکوفا شدن!!!

سامان سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:45 ق.ظ http://metalhammer.blogsky.com

کلی حال کردم نه بخاطر نوشته‌ات فقط به خاطر اسم نوشته‌ات
نازنین راست می‌گه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد