از هر جا در مورد بازداشت سینا مطلبی:

سینا مطلبی، عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران و منتقد سینمایی که مسوولیت وبلاگ
 « روزنگار » را بر عهده دارد، بازداشت شد... فرناز قاضی‌زاده  مدعی شد که همسرش در این بازجویی‌ها به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق اقدامات هنری و همچنین به خاطر مطالب مندرج در وبلاگ خود (روزنگار) تفهیم اتهام و بازجویی شده است.
پرونده‌ی سینا مطلبی که مدتی مسوول صفحه‌ی سینمایی روزنامه‌ی توقیف شده‌ی حیات‌نو بود، در شعبه‌ی 1610 مجتمع قضایی فرودگاه و به قضاوت جعفر صابری ظفرقندی رسیدگی خواهد شد

سینا مطلبی روز شنبه ۳۰ فروردین در وبلاگ خود(روزنگار) نوشت: "امشب، از اداره اماکن به من تلفن شد و برای فردا صبح ساعت هشت، احضارم کردند. در چهار ماه گذشته، چندین بار به مجتمع قضایی ارک احضار شدم و در دفتر عملیات قضایی مورد بازجویی قرار گرفتم اما این اولین بار است که به اداره اماکن فراخوانده می ‌شوم . تاکنون، ترجیح داده بودم درباره این ماجرا، چیزی ننویسم. حکم احضار من را قاضی جعفر صابری ظفرقندی، رئیس شعبه 1610 (مجتمع قضایی فرودگاه) صادر کرده بود و پرونده من، علاوه بر نوشته ‌های مطبوعاتی، شامل مصاحبه‌ هایم با رادیوهای خارجی و مطالبم در همین وبلاگ می ‌شد."
 دیوید واینر( پدر وبلاگ)هم از بازداشت سینا شاکی شده است.

hoder  خیلی عصبانبه به همه توپیده, لینک‌هایی هم  در مورد  این خبر و بازتاب جهانی آن داده

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:59 ب.ظ

خوب بود محمد رضا فقط عکسهاشو بیشتر کنید.
نه محمد خیلی عالی بود و من خوشحال هستم که با اینجا آشنا شدم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:59 ب.ظ

سوفیا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 04:31 ق.ظ http://sofeia.persianblog.com

افرین جامع و کامل خبر دادی و توی خبر دادن این خیلی مهمه

امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد