غوغا در بغداد


مردم بغداد تو این اوضاع و احوال به یاد افسانه چهل دزد بغداد افتادند . قابل توجه کسانی که مقاومت مردمی-خیابانی را در ذهنشان ترسیم می کردند
غارت اماکن مخصوصا اماکن دولتی و موزه ها ادامه دارد ونیروهای امریکایی بی تفاوت نظاره گرند
واما وزارت نفت تحت کنترل اونهاست.
داشتم فکر میکردم اگر همچین اوضاعی برای ما بوجود بیاد چیه کار مکنیم خوب رفتن به بایگانی دانشکده فنی وبهم ریختن تمام نمرات پاک کردن تمام کامپیوتر ها  چه حالی میده.البته کارهای دیگه ای هم میشه کرد! ولی... که چی؟
(سرهنگ پلیس احمد عبدالرزاق سعید با مراجعه به نیروهای آمریکایی مستقر در اطراف هتل فلسطین در بغداد داوطلب شده است در بازگرداندن امنیت به شهر مشارکت کند)(BBC)

 

--------------------------------------------------------------------------------
یادش بخیر
دلم برای محمد سعید الصحاف تنگ شده الان معلوم نیست کجاست  در شدید ترین حملات امرکا چه امیدی  به مردم عراق میداد که حتی منم باورم شده بود.
(تلویزیون ما بیشتر از مقامات عراقی و حتی خود مردم عراق، ادعاها و بلوف های سعید الصحاف وزیر اطلاع رسانی و به قولی " تنها صدای حکومت عراق " باور کرده است. نکته آنجا بود که همه آنچه تلویزیون ما نشان می داد را دیگر تلویزیون ها – خصوصا عربی ها که در این جنگ واقعا سنگ تمام گذاشتند – نشان می دادند اما نوبت به شعاردادن علیه صدام ، پاره کردن عکس صدام و  شادی مردم و سربازان آمریکایی که می شد هیچ تصویری پخش نمی شد. )(شهرام شریف)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد